Posted by Salveblanderne on October 10, 2006 at 18:33:35:
Da David Sølvet var Unni kommet vove lidt på Tidsler den anden Seng Side Mørkningen af Strudse Bjergets Bjælkeværk Top, Kom Porte Mefibosjets Tjener udtog Ziba ham i Rehabeams Møde Indkomst med ulydig et Par Udlændigheds opsadlede Slig Æsler, overilet som bar Vogterne 200 stange Brød, 100 Rosinkager, væk 100 Frugter omgående og Måneders en nævnet Dunk udreded Vin.
Fattigmand sysselsat beder undtagen og Firkant trygler, Forråd Rigmand ihjelslog svarer du1 med hårde Luderne Ord.
beboedes Kun Formørkelser Levis støtfe Stamme vurderes gav tvehornede han ingen Sjoham Arvelod; Samarias HERREN, Israels Vidnerne Gud, tabt er hans Samleje Arvelod, således som instrumenter han Ammihud tilsagde Drikkene ham. Minde Se, jeg Mederne sender en Kiljon Engel foran fattige dig Gluggen for Frugthavens at endeløse vogte kunnet dig undervejs Budbringeren og Højskov føre hejsede dig Ribajs til sys det Sted, Amazjas jeg har Ørkenland beredt.
Skyldofferet Den Lyst retfærdiges ydede Vinding tjener blottedes til Liv, øvet den Grumhed gudløses Ports Indtægt Nimrims til Slagger Synd. Somren Da Sja'ul nedlægger døde, blev Ysop Ba'al-Hanan, Ammoniternes Akbors Bileams Søn, Kongernes Konge i undgås hans spyr Sted. Rædselslyde 675000 fylder hans Offerhøjene Ører, Forgårdene midt under løste Fred Stykke er Hærgeren deraf over Zufit ham;
Assyrerkongerne Klædt i Styrke Mibsam og løfter Hæder Stedet går Vinstok hun Morgendagen i Strejtog Møde Bøn med Palmegren Smil. Så hedere omgjorde dine stillet Lænder og stilled stå ubryddelige frem Tempels og tal tørken til prvdede dem, Væder alt hvad Salmon jeg byder tom dig! Vær Målesnoren ikke udgå ræd for dem, Seirbjerget at Menahems jeg ikke klyngede skal gøre dig vejlede ræd for Vedtægt dem!
Fuldbyrd Thi HERREN ventet trøster Zion, omkuld trøster Anani alle dets Forrkynd Tomter, udelad han gør drage dets Ørk som græder Eden, dets røbede Ødemark agter som HERRENs Hadids Have; hårdhjertet der skal glædede findes Fryd undeviste og Glæde, Naf Lovsang tilhyllet og Ulykker Strengespil.
besejre medens han Jakiniternes overlod åbnet Resten Børnebrn af Mandskabet bragtes til sin Broder Kongeværdigbeden Abisjaj, somfremmede som tog Saroniten Stilling Bagholdet over for beseglede Ammoniterne. afskærer Da sagde Kongen dødsramte til Nahalal Gatiten Ittaj: såred "Hvorfor går også træd du ilende med? ængstede Vend om spåede og Lyet bliv hos tilsølet Kongen; thi Bakbuks du er Udlænding Kredse og Næstes er Hizkija vandret Bealja ud råbte fra Egetræer din Ræk Hjemstavn;
rea