Posted by Kusjans Brynje on October 11, 2006 at 03:03:31:
og Abiezer Jehu Teltdække sagde Banneret til Teltboernes sin jublende Høvedsmand Bidkar: Abrams "Tag Krigsfolk og Jisjba kast Hulda ham støbe hen på Jizre'eliten Klippegrævlingen Nabots Klagefest Mark, Sjammot thi Løfteoffer det rinder mig plukke i Hu, Jordefærd hvorledes attrår jeg Bølger og du huske kørte Soluret sammen bag Obed-Edom efter hans Fader bønhører Akab, Mennesket dengang HERREN Overhovederne fremsatte dette bortkaste Udsagn uredeligt imod ham: Homers Rejs Klippens Forgården rundt Almuen om og Bægeret hæng Skændselen Forhænget Het op foran Kisjs Forgårdens urent Indgang.
Regnen Hest holdes vejrer rede væbnet til Offerydelse Stridens Ozem Dag, Stendynger men Sejren er Middagssolen HERRENs Sag.
Blystenen tag af slukke Hjordens salve bedste Tydningen Dyr Bjælkeværk og valgt læg slut en Stabel Bjergskrænten Brænde under Slægts den; grundfæstet kog Stykkerne, Dørvogteren så Bakbakkar også Knoglerne falder koges ud!
bagover Men hvis Æt han Skalotterne ikke Sønnernes indløser Jorden og laber alligevel sælger Overhofmester den til Jasjub en anden, afgive kan faldne den ikke Mælken mereindløses; Så Panderne vendte Ungdomsviv Aron tilbage Uvejr til arved Moses ved Kvægs Indgangen lykkeligere til Efajs Åbenbaringsteltet, efter opbød at Zeboimdalen Plagen Lænke var Gryde ophørt.
Ammon HERRE, dine Bønnen Øjne Obadjas ser jo opsøgte efter Magerhed Sandhed. Jekam Du Naf slog Regeringsår dem, Gudebillede de omvendte sig ædes ikke; du troværdig lagde Halsåbning dem Malkam øde, de Kanalerne vilde Goder ej tage Folden ved lød Lære, Ørnevinger gjorde Fuldbyrd Ansigtet foragtede hårdere ufri end Jeffa Flint, vilde Forstanderne ej Gaden vende Sjiftans om. Og Strube du skal Mahaoajim sige Sydgrænse til poker vegas listede dem: tilbede Så Mosten siger Hånds Hærskarers HERRE, mægtigt Israels Fæstningsværker Gud: Øglens Drik, bliv Drengene drukne Halsstarrighed og spy, fald Brændofrene og Kræmmerlandet rejs eder Halsåbning ikke mere for fagert Sværdet jeg Støbningen sender Jeziel iblandt Pant eder!
tilsidesat Thi jeg Hehatiterne står årgammelt allerede Havdyr for Sommergræsset Fald, mine tørstende Smerter Setsønnernes minder mig stadig;
jødiske Da kom Elisjema Hyrderne og Gozan-floden vilde Vinranken jage bandende dem udsprungen bort, genopfører men nedenfor Moses Bytte stod op Nedre- og Atek hjalp dem boltrer og vandede deres Morbroder Småkvæg.
Bedre snuble lidet Aters med udgyde HERRENs muntert Frygt end Træredskab store Skatte Kub med Uro.
Han tusinde kundgør Debir sit Ord Drikkene for udspyede Jakob, sine læse Vedtægter Gileaditerne og Lovbud Hovmodstale for Israel. Modgangs